توسعه صادرات و امور بین الملل

معرفی مختصر واحد توسعه صادرات و امور بین الملل


توسعه صادرات دانش بنیان، توسعه اقتصاد ملی.


واحد توسعه صادرات و امور بین الملل، زیرمجموعه معاونت بازاریابی و فروش شرکت نیان الکترونیک می باشد، که به پشتوانه بیش از 26 سال تجربه در حوزه بازاریابی و فروش تولیدات و خدمات دانش بنیان از سال 2011 فعالیت خود را آغاز نمود.


بدون شک پا نهادن در عرصه صادرات و امور بین الملل مستلزم دانش و تجربه کافی و پیاده سازی استانداردهای بین المللی در حوزه تولید محصول می باشد، ما در نیان الکترونیک توانسته ایم، پس از به اثبات رساندن كيفيت و انطباق محصولات با استانداردهای خارجی و اخذ تاييديه های مورد نياز، با جذب و به كارگيری کارشناسان و نیروهای زبده و متخصص و بین المللی، دارای تخصص در زمینه های فنی و بازرگانی، توانمندی لازم برای موفقيت در بازارهای صادراتی را در بدنه سازمان ايجاد نماييم.


با اتكا بر اين توانمندی نیان الکترونیک توانسته است حضور پررنگ و موثری در بازار های مناطق MENA* و CIS* با جمعيتی حدود 800 میلون نفر، داشته باشد.
همچنین نام نیان الکترونیک به عنوان یک برند معتبر ایرانی در وندور لیست اپراتورهای معتبری نظیر MTS، Vimelcom، Etisalat، MTN و ... ثبت گردیده و از این طریق موفق به صادرات به کشورهای افغانستان، سوریه، روسیه و ... شده است.


واحد توسعه صادرات و امور بین الملل بر پایه توانمندی ها و زیرساخت های ایجاد شده در گروه صنعتی نیان، ضمن ارائه راهکارهای جامع و سفارشی سازی محصولات متناسب با الزامات عملکردی و محیطی به مشتریان، با آگاه سازی و افزایش سطح اطلاعات مشتریان بعنوان مشاوری امین در انتخاب صحیح همگام با مشتریان خود در طول عمر محصول و پشتیبانی و بروز رسانی قابلیت های آن در كنار مشتريان حضور موثر و فعال دارد.


ویژگی های مذکور به همراه ارائه قیمت رقابتی و سرعت عمل بالا در امر طراحی، تولید و تحویل محصول، از نقاط قوت و پراهمیت نیان الکترونیک در حوزه بین المللی و حضور در کنار رقبای معتبر آمریکایی، اروپایی و چینی می باشد.

 

 


*منا به معنی خاورمیانه و شمال آفریقا اصطلاحی است که برای نامیدن کشورهای عمده تولیدکننده نفت که در منطقه خاوریانه و شمال آفریقا قرار دارند به کار می رود.


*CIS یا کشورهای مشترک المنافع مستقل (Commonwealth Of Independent States) پس از فروپاشی شوروری سابق، در سال 1991 میلادی تاسیس شدند. این کشورها دارای تفاوت های بسیاری از حیث مساحت، جمعیت و منابع طبیعی هستند و به دلیل همجواری با ایران و وجود قرابت های فرهنگی و اشتراکات تاریخی با ایران اهمیت ویژه ای برای ما به خصوص در حوزه صادرات دارند.