نیان الکترونیک صادر کننده نمونه دانش بنیان کشور معرفی شد.

1396/09/22

اشتراک گذاری

در هفتمین جشنواره ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،

نیان الکترونیک صادر کننده نمونه دانش بنیان کشور معرفی شد.

 

🔆هفتمین جشنواره ملی فاوا 21 اسفند ماه ۹۶ توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ارتقای توان بخش ICT کشور و با هدف ایجاد شور و نشاط در این حوزه، همزمان با یکصد و چهل و یکمین سالگرد تاسیس این وزارت خانه برگزار شد.

 

❇️در این جشنواره که با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و جمعی از مقامات کشوری برگزار شد شرکت نیان الکترونیک به عنوان "صادرکننده نمونه دانش بنیان کشور "معرفی شد.

 

دبیرخانه این رویداد بزرگ ملی در محورهای توسعه کسب وکارهای نوآورانه، صادرات محصولات دانش بنیان، پژوهش های منتهی به فناوری، استارتاپ برتر در بخش ICT و دستگاه برتر در ارایه خدمات الکترونیکی 345 متقاضی را بررسی و ارزیابی کرد، که از این بین تنها 25 شرکت در کشور پذیرفته شده و مفتخر به دریافت تندیس این جشنواره شدند.

 

«فاوا، کسب و کار خلاقانه و تولید دانش بنیان» به عنوان شعار هفتمین دوره از جشنواره انتخاب و مراسم آن در مرکز همایشهای شهید قندی وزارت ارتباطات برپا شد.

 

گفتنی ست در سال های اخیر نیان الکترونیک توانسته به تندیس های رتبه یک کسب و کارهای نوآورانه ، صادر کننده نمونه، واحد تولید و پشتیبانی نمونه و کارآفرین نمونه این جشنواره دست یافته و خود را به عنوان یک شرکت نوآور و پیشتاز در حوزه ICT کشور معرفی نماید.