معتبر ترین کنفرانس بین المللی پاور الکترونیک کشور با سخنرانی آقای مهندس چمنیان مدیر عامل شرکت نیان الکترونیک بر پا شد

1396/04/28

اشتراک گذاری

 

هشتمین کنفرانس بین المللی PEDSTC به همت دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی در تاریخ های 26 تا 28 بهمن ماه95 و با حمایت شرکت نیان الکترونیک در مشهد برگزار شد.

300 میهمان این کنفرانس بین المللی شاهد 71 مقاله شفاهی، 32 مقاله بصورت پوستر، 6 کارگاه آموزشی ، نمایشگاه جانبی صنایع ، سخنرانی و میزگرد های تخصصی از صنعت و دانشگاه بودند.

شرکت نیان الکترونیک نیز با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی خود سعی نمود تا حمایت همه جانبه ای از این کنفرانس علمی انجام داده و بابرگزاری 3 کارگاه آموزشی با عناوین " Thermal management of power electronic converters" و " Equipment protection using shielding banding and grounding " و " Power quality challenges and recent solutions " و ارائه جدیدترین محصولات در نمایشگاه جانبی، علاقمندان به صنعت پاور الکترونیک را با آخرین دستاوردهایش در بخش صنعت آشنا نمود.

همچنین مدیر عامل شرکت نیان الکترونیک با سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه به بررسی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت پاور الکترونیک پرداخت و سرمایه گذاران و دانشگاهیان را به فرصت های طلایی پیش روی دانش پاور الکترونیک فرا خواند. در طول کنفرانس فرصتی فراهم شد تا علاقمندان به این دانش بتوانند روش های ایده پردازی تا تبدیل آن به محصول را به صورت نمونه های عینی و تجاری شده در شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک بازدید نمایند.

مقاله علمی با عنوان “ A Fast & Cost- Effective Control of a three phase stand- alone inverter " در این کنفرانس توسط پرسنل تحقیق و توسعه این شرکت ارائه گردید.