از سوی مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مطرح شد؛ دانش فنی بومی و نیروی جوان متخصص دو امتیاز بزرگ نیان الکترونیک است.

1396/04/26

اشتراک گذاری

 آقای مهندس احمدی مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین آقای دکتر رحیمی مدیرکل سازمان فنی وحرفه ای 19 اردیبهشت ماه 96 میهمان شرکت نیان الکترونیک بودند.

در این بازدید که به دلیل اعلام تبریک حضوری جهت کسب افتخارات استانی و کشوری شرکت نیان الکترونیک ترتیب داده شده بود، مدیر کل اداره کار ضمن اشاره به توانمندی های این شرکت، گفت: نیان الکترونیک یک شرکت دانش بنیان واقعی با سطح علمی بالا و محدوده سنی بسیار جوان است که این امر نشان دهنده رشد و توسعه در راه تعالی سازمان است. مهندس احمدی در ادامه افزود: شرکت نیان الکترونیک دارای دو امتیاز مهم است یکی دانش فنی بومی و دیگری نیروهای جوان و متخصص.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان نیز در بخشی از صحبت های خود در این بازدید عنوان کرد: این شرکت دارای نقاط قوت بسیار زیادی است که از آن جمله می توان به واحد تحقیق و توسعه بسیار قوی اشاره کرد.

دکتر رحیمی در ادامه افزود: جای بسی خوشحالی است که در شهر و استان، و در مقیاسی دیگر در ایران، شرکت دانش بنیانی داریم که می‌تواند از صفر تا صد نیاز مشتری خود را با طراحی و ساخت محصولات دانش محور برآورده کند، و هر کدام از این خدمات، دارای دانش و تخصص بسیار قوی است.

در این بازدید همچنین از محل کار مهندس یعقوبی که به عنوان کارگر نمونه کشور معرفی شده بود بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده توسط ایشان قرار گرفتند.